Tilbage til billeder               Tilbage til ferie 2004

Tirsdag d. 13/7-04

Bib, bib, lød det midt om natten. Kl. 03.45 stod de første op. Vi skulle med toget fra Calgary til Kamloops. Kl. 05.45 skulle vi tjekke ind ved toget. Togturen varede i alt 13 timer, non stop. Det siges at denne tur, er en af verdens smukkeste togture. Der blev serveret morgenmad, kort efter vi var kommet ind i toget.

Der var en utrolig smuk natur hele vejen. Guiden var god til at fortælle om stederne, efterhånden som vi kom frem. Han levede sig rigtigt ind i det han fortalte om, han var rigtig spændende, at høre på. Der blev serveret mad og & drikke hele tiden, så ingen led nød. Midt undervejs skulle vi stille urene 1 time tilbage, så dagen i dag har lige været en ekstra time lang.

Da vi ankom på stationen, blev vi kørt til hotellet af bus, som holdte og ventede på os. Da vi havde fået os indkvarteret på hotellet, gik vi over i restauranten, som lå over på den anden side af gaden, for at få aftensmad.

Aften gik med det sædvanlige. Alle gik tidligt i seng, da vi havde været tidligt oppe, og skal tidligt op næste dag.